Finansiell administratör Göteborg

Till vårt kontor i Göteborg söker vi en finansiell administratör som vill arbeta nära kund och trivs bra i ett högt tempo.

Tjänsten
Arbetet innebär löpande administration och kontakt med företags- och individkunder samt försäkringsbolag. Arbetet som administratör är en viktig roll som ställer krav på kompetens och noggrannhet. För att klara av rollen ser vi att du har erfarenhet av administration, gärna inom liv- och tjänstepensionsområdet, och kan arbeta självständigt med stort ansvar. Livutbildning eller motsvarande är extra meriterande.

Som person är du positiv, strukturerad och serviceinriktad. Du har ett eget driv och kan arbeta självständigt samtidigt som du har hög social kompetens och gillar att arbeta tillsammans mot gemensamma mål. Du uttrycker dig väl i både tal och skrift på svenska och gärna engelska. För rätt person kan vi erbjuda ett ansvarsfullt, omväxlande och vidareutvecklande arbete. I rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Tjänsten avser en tillsvidareanställning och ska tillsättas så snart som möjligt.

Frågor
Om du har frågor om tjänsten kan du kontakta Anders Nordin, 031-83 68 75
Frågor kan även ställas till Personalchef Carina Hopstadius på 08-613 02 72.

Ansökan
Skicka din intresseanmälan märkt ”Göteborg” till carina.hopstadius@maxm.se så snart som möjligt då ansökningarna hanteras fortlöpande.